Forsikring

Hvis du har tegnet en rejseforsikring gennem Spies, er du forsikret via Gouda Rejseforsikring. Bliver du syg, eller kommer du til skade i løbet af din ferie, sidder Goudas kompetente medarbejdere klar på forsikringsselskabets egen alarmcentral for at hjælpe dig døgnet rundt, uanset hvor i verden du befinder dig. På alarmcentralen kan du komme i kontakt med selskabets egne læger og sygeplejersker, som hjælper dig, hvis uheldet er ude.

Sådan kontakter du Gouda Alarm
På Goudas egen alarmcentral sidder de klar til at hjælpe dig døgnet rundt, uanset hvor i verden du befinder dig. Hos Gouda Alarm kommer du direkte i kontakt med en assistancekoordinator, som kan hjælpe dig. Er du blevet syg, eller har du været ude for en ulykke, har Gouda læger, som kan træde til og bistå med kontakt til læger på dit rejsemål.

Hjælp Gouda med at hjælpe dig
For at Gouda kan yde dig den bedst mulige hjælp, bedes du så vidt muligt have følgende information klar, når du ringer: dit billetnummer, navn og personnummer på den skadesramte, navn på og telefonnummer til den behandlende læge/sygehus på rejsemålet, den skadesramtes diagnose samt navn og telefonnummer til evt. medrejsende.

Anden rejseforsikring
Hvis du ikke har tegnet en rejseforsikring gennem Spies men for eksempel har en rejseforsikring gennem din indboforsikring eller lignende, skal du altid først kontakte dit forsikringsselskab.

Øvrigt
Bliver du forkølet, eller bliver din bagage eller din hjemrejse forsinket, kan du kontakte din Spies-guide og få hjælp. Spies-guiden kan erstatte mindre udlæg på Goudas vegne. Gem altid originalkvitteringer for evt. udlæg. Disse skal du aflevere til guiden eller sende til Gouda sammen med dit erstatningskrav.

Besøg Gouda på www.gouda.dk.